Aankomst - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Sylvia Nijhoff - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Rio de Janeiro, Brazilië van Sylvia Nijhoff - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Sylvia

Blijf op de hoogte en volg Sylvia

20 November 2016 | Brazilië, Rio de Janeiro

Hallo!! Een kort bericht dat ik na n reis van 26 h, tussenstops van ieder 5 h in Toulouse, Casablanka en Sao Paulo, ben aangekomen. Zit in een hostel in Copacabana, een fijne buurt vlakbij 2 heel mooie stranden (Copacabana en Ipanema). Gisteren met n Australisch meisje rondgelopen in.deze buurten, daarna met wat mensen int hostel gepraat, aardige mensen hier, en daarna geslapen na n paar dagen amper slaap. Het is heerlijk hier! Perfect weer, zonnig maar niet bloedheet, hoorde gisteren papegaaien langsvliegen voor n tropisch gevoel ;), en heel mooie omgeving. Verder zijn de Brazilianen die ik tot nu toe gezien heb, zelfs de douane, superaardig, open en vriendelijk.

Nou, ik ga ontbijten,

Heel veel liefs!!

• 21 November 2016 - 09:50

Nienke :

Dat klinkt heerlijk syllie! Geniet ervan! Xxxx

• 21 November 2016 - 12:49

Valerie:

Fijn dat het allemaal zo goed bevalt en je zo snel contacten heb gelegd (had ook niet anders verwacht ;)). Is je hosten een beetje ok qua bedden, hygiene en geluiden? Pfff, ben jaloers hoor, hier waaien we op het moment weg! X

• 23 November 2016 - 03:27

Sylvia Nijhoff:

Hey, thx :-), het hostel is heerlijk!! Heel mooi oud gebouw met gezellig binnenpleintje etc. Ook schoon en leuke mensen, dus heel leuk :-)! Liefs!